מצודה פתרונות שיווק ופרסום

אודות החטיבה

מצודה פתרונות שיווק ופרסום מרכזת תחת קורת גג אחת מגוון רחב של שירותים ופתרונות שיווק ופרסום בשלל המדיות הקיימות היום תוך התמחות בעולם האבטחה, הבטיחות והחירום בישראל.

קבוצת מצודה פתרונות פרסום מדיה והפקת אירועים מרכזת תחת קורת גג אחת מגוון רחב מאוד של אפשרויות פרסום וחשיפה אשר יבטיחו כי המותג, השירות או המוצר יחדרו לתודעת מקבלי ההחלטות, כאשר בראשן כתבי העת "מצודה" ומצודה טק" המודפסים והדיגיטליים, המגיעים אל יותר מ- 12,000 מנויים, עמוד הפייסבוק של "מצודה" אשר לו למעלה מ- 87,000 עוקבים, קבוצות מקצועיות בהם יותר מ-1500 מנהלי אבטחה ו-2000 מתקינים, יועצים ואינטגרטורים וכמובן הכנסים והתערוכות, ההשקות והמפגשים אותם מפיקה קבוצת Event-Team אליהם מגיעים בכירי עולם האבטחה. לאחרונה גם השקנו את פלטפורמת ההרצאות המקוונות iStudySecurity אליהם נחשפים מדי שנה יותר מ-5000 מנהלי אבטחה.

כל אלו ואחרים מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו חבילה שלמה של פתרונות חשיפה. הניסיון של השנים האחרונות מלמד כי חשיפה ממושכת ורב מימדית של חברה, מומחה תוכן, מוצר או שירות היא המנוע האפקטיבי ביותר למכירה. למחלקת הפרסום לחץ כאן.

אך - לפני שיוצאים במסע פרסום יש להכין תכנית שיווק ותקציב. מחלקת התכנון שלנו תשמח לסייע בנושא זה. כמו-כן, יש להכין את התשתיות אשר יאפשרו ללקוחות המתעניינים לקבל מידע ומענה מהיר שיסייעו להגיע לשלב המכירה. בנושא זה יש להתייעץ עם אנשי מחלקת התשתיות בקישור כאן.

אפקטיביות ע"י מיקוד

"מצודה" מחזיקה ברשותה את מאגר המידע הגדול, המפולח והעדכני ביותר בישראל לעולם האבטחה, הבטיחות והחירום הכולל למעלה מעשרת אלפים רשומות של מנהלים, יועצים, אינטגרטורים ומתקינים, בעלי רישיון מיוחד, מדריכים ומרצים, חברות טכנולוגיה, יבואנים ויצואנים. כמו-כן, מחזיקה מצודה במאגר של בעלי תפקידים במשטרה, המשרד לבט"פ, אגף כלי ירייה, מלמ"ב, שב"ס, צה"ל ועוד  - למחלקת המידע לחץ כאן.

מאגר זה העומד לרשות לקוחותינו מאפשר לנו למקד כל קמפיין פרסומי לקהל הממוקד והמתאים ובכך להפוך כל קמפיין לאפקטיבי.

נכון להיום כוללת החטיבה ארבע מחלקות מרכזיות: יעוץ ותכנון שיווקי, מחלקת תשתיות שיווק, מחלקת פרסום, מחלקת מידע והפצה.

חזון - מצודה פתרונות שיווק ופרסום שמה לה למטרה לשמש כמובילה מקצועית בכל תחומי העשייה בהם היא פועלת. החטיבה מקדישה משאבים רבים במטרה לשפר ולהרחיב את סל השירותים הקיים ולהוביל פתרונות חדשניים ופורצי דרך בכל תחומי הדיגיטל המתחדשים וזאת על מנת להעניק ללקוחותיה את הפתרון החדשני והאפקטיבי ביותר עבורם.

נשמח לעמוד לרשותכם,

אורית פרנקו  – מנהל "קשת מצודה"

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.